Arkadaşlar selamlar. Çatı muayenesi nasıl bir şey bilmiyorum ve çok korkuyorum. Progestanı fitil gibi kullanarak aldım. Çatı muayenesine bi hazırlık gibi geldi. O da öyle bir his mi çok mu acıyor. Ablam kendi muayenesinden ağlaya ağlaya çıkmış ve sezeryana karar vermişti