Kızlar selamlar,
Benim hamile olmadan göğüslerim büyüktü.90 bedendi. Toparlayıcı sutyen kullanıyordum. Simdi 19+6′yim ve göğüslerim çok büyüdü 5 kilo aldim . Kilom 65 şu an. Gebelikte tamam gogusler buyur biliyorum ama Benim gibi göğsü çok büyüyen var mi aranızda? Bebek doğduktan sonra göğüs küçültme düşünüyorum.😐