https://imgyukle.com/i/IgMssv kizlar merhaba bugün 12+1 olduk.şükür bir sıkıntı yok dedi doktor.hem özel hem devlete gidiyorum.devlet Hastanesinde cinsiyete kız dedi .sonra özele gittim o doktorum da daha cinsiyet için çok erken dedi şimdi söyleyemem dedi sizce kızım mi olacak oglummu 🤗🙏(ilk hamileliğim tabi cinsiyet önemli değil sağlıklı olsun herşeyden önce ama insan merak ediyor ) 🙏🤗