ece_ecos Selaaam Kızlar sizce neye benziyor 3 hafta sonra cinsiyetini öğreniyoruz ama sabırsızım 😅 doktorum görmüyorum dedi https://imgyukle.com/i/IgMvdM
Bebegimgeliyor10 Merinosunannesii develette kız dedi özel de daha çok erken söylemedi nasıl merak ediyorum bir bilseniz 🤗🤗🤗🙏
Merinosunannesii Bebegimgeliyor10 özel Bi tahmin yapar aslında 12 olduysan ben gittiğimde 12+3tüm kesin birşey diyemem ama %80şimdilik kız duruyor dedi