Deletedmom95 ilk ağrılarım vajina kemikleri ağrısıydı.doktor kalsiyum eksikliği dedi ama öyle böyle değil,canımın acısından adım atamıyordum.her ağrımı dördüncü hamileliğime baglıyordu haklıydı da😊sonra böbrek çıktı.önce önemsemediler dediler ki kist zarar vermez,bekleyecegiz doğuma kadar kistin büyümesini takip edeceğiz.ağrılarım cogalınca 10 gün önce kontrolde büyüdügünü sınırda oldugunu gördük.doğumdan sonra müdahale edecegiz artık dediler.kasım 5’te sezeryanım var.böbrek ağrısı çok kötü birşey.bel ağrısıymış kasık ağrısıymış onun yanında hiç kalır😊o yüzden müdahale edebiliyorlarsa etsinler son ayda cekeceginiz agrılarınızı düsünerek hareket edin derim🤲🏻🤲🏻🌸