Asel38 17 haftalk kız bebeğe hamileym ama hareket ettiğini daha hiç hissedemedim bu haftalarda hisseden varmı
1maviyol Asel38 bugün tam 18 haftalık olduk çok şükür oğlum bi haftadır falan çok net hissettiriyo hatta karnımın neresinde olduğunu görebiliyorum şişliğinden ☺️
Ipek0z Asel38 ben bir iki kez hissettim sanırım🙈 çok minik olunca tekme mi değil mi tam emin olamıyor insan😊
senakhrmn Bende 17+5 im şuan 😊 ama ara ara hissediyorum böyle karnımda mısır patlıyor gibi bir şeyler 😂