MiniKaya Kızlar 35+6 karın içi ağrısı yaşayan varmı bazen karnımın üst tarafı bazen alt neden oluyor acaba
mercimekkmom MiniKaya 37+1 haftalıgım ve suan aynı şeyı bende yasıyorum boyle ınce ınce bı sızı var anlamadım
MiniKaya Busra4122 canım bugün kontrolüm vardı doktora sorarım demiştim ya karın zarı gerildiği için oluyormuş karnın tokken daha çok olur yada gece daha fazla olur dedi 😊
MiniKaya Hope8 Busra4122 peki bu durumda bebişleriniz çok hareketlimi kızlar benim oğlum genelde kasılma şeklinde hareketide var ama genel olarak sertleşme kasılma olarak hissediyrm