Kdrpkts Merhaba kizlar 30 haftakik oldum pazartesi ve dün iki ser doz ciğer geliştirici iğne vuruldum bugün bebeğin hareketini hissetmiyorum sadece sabah pıt şekilde hafif ve derinden gelen bişey oldu bu iğneden sonra böyle olan var mı
htcedgn Kdrpkts biraz hareketleri yavaşlattığını okumuştum burda ama ben öyle bi şey yaşamadım. Hareketleri iyiydi. Hatta doktoruma sormuştum hareketleri yavaşlar mı vs diye yok sen hissetmezsin demişti. Bi danışın isterseniz🌸
Kdrpkts htcedgn acile gitsem mi diye düşünüyorum şu an. Bugün çok yavaşladı hatta yok denecek kadar az ister istemez korkuyrum
htcedgn Kdrpkts evet bi gitmekte fayda var bence🌸 bebek hareketlerini hissedemediğinde insan çok kötü oluyor. Burda okumuştum bazı anneler ciğer geliştirici iğne sonrası bebek hareketlerinin azaldığını söylüyordu belki öyle bi durumda vardır🙏🏻 İyi düşünelim iyi şeyler olsun🌸🌸