Minikkus00 bende sürekli ishal oluyorum ertesi gün geçiyor kabızlık oluşuyor ama ishal olduğum zamanlarda da günde bir defa gidiyordum tuvaletw. Fazla sıvı kaybetmiyorsanız bir sıkıntı olmaz ama gün içerisinde 1 den fazla ise ve 2 3 günden uzunsa mutlaka doktorunuza başvurun