Kizlar tüp bebek tedavisi ile gebeligim şuan 6+5 oldu cok şükür.Ama ben cok kötüyüm mide bulantisi inanilmaz halsizlik yatak yorgan surekli yatiyorm her yerim kiriliyor cok mutsuz ediyor bu durum beni.Acaba kullandığım ilaclar mi bu sekilde güçsüz yapıyor beni.Ilaclar haftalik progestan, gunluk koldan oksapar,vajinal fitil crinone jel,sabah aksam duphaston ve esrofem ve d vitamini , folik asit..yani bitmis durumdayim ayni durumu yasayan var mi