Merhaba arkadaşlar ben 21 haftalık ikiz gebeyim 14 haftamda ilk bebeğim erken doğum olduğu için serklaj oldum şuna rahim uzunluğu 35 mm ama bebeklerin ikisinin de başları aşağı dönmüş durumda ve çok baskı var doktor bu bebekleri istiyorsan yatman lazım diyor ama evde bir tane 3 yaşında oğlum var ve eşimden başka yardım edecek kimsem yok mecbur günlük işlerimi yapmak zorundayım bebekler tekrar yukarı doğru döner mi acaba en azından baskı azalır diye düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı benim gibi erken doğum olsun istemiyorum ama elimden gelen bişey yok