Eses0707 Kızlar merhaba ultrasona göre 6+3 oldum lekelerim var ilaç kullanıyorum ve dün kalp atışını duyduk çok şükür ama kese şekli biraz yamuk ve girintili çıkıntılı bu ilerde sorun olur mu benimle aynı durumu yaşayan oldu mu
Eses0707 Damlaltinay 4 haftalıkken doktor deri başka bir doktora gittim o birşey demiyor ama ultrason kağıdında kese öyle görünüyor