Asla korkutup panik yaptırmak istemem, bu kesinlikle hafife alınmamalı. Özellikle bu haftalarda olması erken doğum riskini artıran bir şey. Çünkü o sertleşmeler rahim kasılması yani doğum sancısı olarak geçiyor. Tabi bunun şiddeti ve sıklığı belirliyor riski. Ben bu sebeple hastanede yattım ve ilaç kullanıyorum. Nstye bağladıklarında sancı çıkıyor. Kesinlikle doktorunuzla paylaşın durumu bilsin ona göre bakılır zaten. Sizinki zararsız ve normal de olabilir. İçinizi ferah tutun ama önleminizi de alın. Bir de o sertliği asla okşamayın ya da bastırmayın. Çünkü bunlar sancıyı artıran şeyler. Bunu hissettiğinizde solunuza yatın. 💕💕