AyseEmre Kızlar 11+4üz iki gundur sabah kalktıgımda afedersiniz altıma kacırmısım gibi bir ıslaklıkla uyanıyorum bunun sebebi ne acaba aranızda boyle olan varmı?
SemihDamlaDalan AyseEmre akıntı oluyor canım ama ıslaklık derecesinde olmadı benim ama öyle olan vardır canım
Homozigotmutant AyseEmre ah sorma bende de oluyor akıntı ter diye düşünüyorum çünkü suyumda hiç problem yok ama sen doktor muayenesinde suyunu özellikle sor
AyseEmre SemihDamlaDalan bende de olmazdı şu iki Gundur var suyumla kaynaklı bisey mı acaba doktor kontrolum de haftaya o zamana kadar napcam bilmiyorum
AyseEmre Homozigotmutant evet canım oyle yaparım ama haftaya ta kontrolüm o zamana kadar naparım bilmiyorum boyle devam ederse