Genetiğin cok büyük etkisi var bende olacağını hiç düşünmemiştim çünkü cok dikkat ediyordum neredeyse ayda 2 mustela krem bitirdim desem abartmamış olurum :( yine de catlak oldu. Hala kullanıyorum 32. Haftadan sonra basladi çatlaklar. Belki kremler ileri boyutta olmasını engelliyordur. Bu sebeple kullanmaya devam ediyorum