11+0 dayım, 1 haftadır kırmızı kanamadan hastanede kalıyorum, bebeğimin sağlığı iyi, doktorum kahverengiye dönmeden rengi çıkarmıyor, kahverengi akıntı eski durmuş kanama demek, kırmızı ise taze kanama, bu yüzden kırmızının hemen durmadı gerekiyor.. ama doktorum şunu söyledi; 9 ay boyunca öyle gezen şakır şakır kanayan hastaları olmuş ve sağlıkla doğurmuşlar.. endişelenme progestanını vajinal koy 2 saat kalkma. Vajinal içmekten daha etkilşymiş çünkü içince karaciğere gidiyormuş ve karaciğer onu parçalayıp büyük çoğunluğunu vücuttan atıyormuş etkisi az oluyormuş, vajinadan alınca tüm dozu emiyormuş vücut.. birşey olmayacak İnşaAllah yat dinlen 🤲🌹