Merhaba arkadaşlar, 17 +6 haftalığım otururken karnımda ağrı oluyo oturamıyorum. Ayaktaykende genital bölgeme sancı giriyo. Sadece yattığım zaman ağrım olmuyo ama ayakta beş dakika bile dursam sancı oluyo. Devlete kontrole gittim ama çok fazla oturma çok fazla da ayakta durma dedi ama bu şekilde de olmuyo böyle. Geçecek bi ağrı değil, böyle bi durum yaşan var mı acaba 🙁