Baharhnm 19+6′yım 320 gr dedi doktor bugün. Boyu da 22 cm. Biraz uzun ve iri bi oğlun olacak sanırım dedi doktor🙈
Ogrtmnanne2 Baharhnm yaaa aynı bizim de 310 gram 22 cm dedi fakat 19+2 deyiz biz. Fazla diye endişe ettim ben de
Susaminannesiii Baharhnm 320 gr 17 cm di sanırım ama babası annesi minyon. Hatta doktorum bacak boyu uzun sayılır kızın senden uzun olcak dedi. Eşim 1,74 bende 1,57 yim(bana göre uzum demiş demek ki sizinkinin yanında) 😁o an ne kadar sevindim anlatamam😁
Sahika8989 Ben 24 haftalik hamileyim 540 gramdi gecen hafta olsa olsa 600 olmustur belkide aman ufak olsun kilosuz olsn saglikli dogsun gercekten ilk gebeligim 4.5 kilo dogdu sagliksizdi
Baharhnm Susaminannesiii aynı şekilde eşim 1.78 ben 1.57. Doktor baktıktan sonra döndü bana aynen şu cümleyi kurdu ;“Babasına çekmiş oğlun hem iri hem uzun” bana hakaret mi etti bebeğimi mi övdü bilmiyorum 😂😂
Susaminannesiii Baharhnm ay biziimkide anne minyon baba minyon diyor hep🤣ama tabi kıızım biraz uzun olsun cok isterim🤣babannesiyle halası uzun onlara benzer insallah. Tabi benim kız hala fındık giibi sizin oğlusun yanında masallah 😊
Susaminannesiii Baharhnm insallah tabi bizde uzun boylu damat adaylarına açıgız🤣bu jenerasyon uzun olsun😊