Doktor muayenelerimiz son haftalarda daha da sıklaşmıştı en son gittigimde 27 ekime gün verilmişti bebegim biraz önden gittiği için ve kilosu oldugundan normal dogum olamayacagını söylemişti doktorum çatı muayenem buna elverişli değildi
perş günü kontrole gittik bebegimin suyu azalmış perinatolog değerlendirsin dedi 1 bucuk saatımız kalmıştı hemen eve gittik çantaları aldık perinatolog değerlendirdi ve doguma girebilcegimi söyledi
1 saat içinde hazırladılar ve beni direk doguma aldılar spinal sezeryan oldum aslında epiduraldi ama bi anda spinal oldum çok tepkisizdim ne oldugunun hala farkına varamamıştım ameliyathaneye girdim belimden igne yapıldım biraz hisseettim tabiki daha sonradan sondam takıldı uyuşuk oldugumdan hiç bişey anlamadım tabiki dakikalar içinde bebegimin sesini duydum o esnada yüregim bi hop etti midem bulandı hemen tabi ilaç yapıyorlar o esnada bi agrı falan hissetmiyorsunuz zaten sizinle devamlı konusuyorlar :)
bebegimi gördüm direk aglamaya başladılar hemen yanıma aldılar öptüm sarıldım daha sonra çocuk doktoru muayane etti ve yukarıya bebek odasına alındı bende dikildim ve odaya çıkarttılar
doktorumfan son derece memnundum tek eksigim katta istedigim ilgiyi göremedim onun dışında herşey iyiydi 2 gece 3 gün kaldık ve taburcu edildik şuan 6 günlük olduk