Kizlar merhaba,daha onceki doktorum demir hapı olarak gnferon(pempe kapli hap),vitamin olarak ta devit-3 damla vermisti,simdiki doktorumda ELEVIT PRONATAL ve FERRUM HAUSMANN FORT verdi siz hangilerini kullaniyorsunuz,ilaclar hakkinda bilginiz var mi ?