Merhaba kızlar şuan korku içinde yazıyorum biraz çünkü zaten Bi kaç defa başka postların altında çok sancım olduğunu ama Bi türlü doğum olmadığını yazmıştım ilk doğumum sezeryan bu arada erken doğum oldu o 35 hafta da doğmuştu şuan 36+5 im ve Bi anda otururken göğsümden süt geldiğini hissettin ve damla damla göğsümün kenarları süt olmuştu 5 dakika sonra da Bi anda su boşalması yaşadım ama idrar zannettim kendimi kastım su akması durmadı şuan doktorum doğum başlangıcı olabilir Bi gel nst çekelim dedi gidiyorum ama böyle Bi şey başına gelen beni aydınlatsın lütfen 🙏🏻 bide size 3 gün önce ki nst kağıtlarımı atatyım onlara da bakın Bi lütfen 🙏🏻 anlarsanız eğer