Kızlar haftalardır kötüyüm diş ağrısı çekiyorum. Su bile içemiyorum dehşet sızlatıyo çünkü. Kaplamalarım vardı onların altındaki dişlerim ön dişim arka azı dişim hep ağrıyo ben bunları şimdi yaptırabilirmiyim ya çok kötüyüm. Artık yorgun bırakıyo beni bu ağrı doğumuma az kaldı ama dayanamıcam sanki