Sıra bana geldi tabi ben doğuralı 2 ay oldu 🙈 benim oglum beklemedi 1 ay erken geldi😏 şöyle anlatayım benm hamileliğim cok guzel başladı tabi ilk haftalar düşük riskim vardı felan ama atlatık hep. Aralarda nedensiz kanamalarım felan oldu ama cok şükür birşey olmadı taakı detaylı ultrasona girene kadar doktorum ölctu bicti ve bebegimin kafasının küçük olduğunu söyledi buarada ben turkiyede değilim belcikadayım😊 her neyse benı büyük hastaneye profesöre yönlendirdi cnki bebegim down sendromlu olabilirdi veya başka birşey yada genetik 🤷♀️ Üstelik nifty testde yaptırmıştım saglıklıydı burda nifty 10-11 haftalarda yapılır 😌 neyse profesöre gittim kadında baktı bebeğıme ve gayet iyi dedi genetik büyük ihtimal dedi bi sevincle cıktım o hastaneden anlatamam cocuk felan sevindirdim 🙈 sonraki randevum de yine bir üzüntüyle cıktım o hastaneden cnki buseferde kilosu gerledi ve gelişim geriliği başlamişti 30. Haftamda başladı yine üzüldüm stress yaptım ne yersem alır dedm aradım araştırdım ve yazılan herşeyi yaptım sonuc degişmedi cocuk 150gr haftada alıyordu herneyse 30 haftadan sonra haftada 1 gitmeye başladım doktora hep bir umut kilo almişmi diye hep aynı sozler “kilosu düşük” 🤦♀️ Birde bırda bir başka profesöre de gidiyorum tansiyonum yok hic birşeyim yok adam bana sen 36. Haftada gebelik zehirlenmesi yaşayacaksın demezmi dunyam iyice yıkıldı başima artık stress den belki bebegim gerileme oldu şu hamilelik bitsin bebegim sağlıklı dogsn dahada hamile kalmiyacam dedim 😳 korkmuştum ondan sonra doktorum beni artık haftada 2 kere almaya başladı riskli grubuna girdim 😥 ama velakin benim oğlam dönmedii birde ustune erken gelmek istedi 36+5 de suyum geldi tabi ben nişan sanıyorm acılden hastaneye gittim test yaptılar kı suyumuş 🙈 öğlen hastaneye gittim akşam sezeryane aldılar beni ben korkuyorm oğlum saglıklımı değilmi o amelıyat masasında bana ne yaptılarsa hic bir acı hissetmedim tek düşündüğüm oglum. beni kestiler bende izledim doğumumu vee ordan bir bacak cıktııı sonra bir aglama sesi oğluşum dogduu cokkk guzel bir bebektii🥺 hemen tartılar 2100gr beklerken sıpa 2330gr doğdu yine küçükdu ama supriz yaptıı cocuk doktoru zaten hazırda bekliyordu hemen baktı ogluma bana dedigi şey “sağlıklı bir bebek” o an doktoruma suan beni ortadanda keseniz hissetmem cok mutluydum cnki çocuğumda gelişim geriliği vardı yok down olabilirdi veya başka bişey diye diye hamileliğim burnumdan geldi 😒 1 haftacık kuvezde kaldık cnki prematüre dogduk ama gayet sağlıklı bir bebegim oldu şimdi maşallahı var içerde yiyemedi şimdide durduramıyoruz 🤣 gelişim geriliği yaşayan anneler tek diyeceğim korkmayın stresss hiiicc yapmayın sadece minnoş bir bebegimiz oluyor ama cabuk toparlıyolar 🙈❤️❤️