Alininannesii1 Kizlarrr bisey sorcam iki gundur k7llaniyirum progestani fitil olarak bugun sabah ozur dileyerek soyluyorum su gibi bisey geldi alt taraftan sizlerde de oluyor mu ?
Hayalleredogru Alininannesii1 hiç korkma canım benim tüp bebek zorunlu kullanım bende de inanılmaz akıyor
Hadibakalim 10.haftamda kanama alani olmustu onun icin içmiştim..birde ignesini olmustum..2 ay kullandim..cok fazla uyku yapar haberiniz olsun..gunde 14 saat fln uyuyordum ben..yan etkilerine ragmen ihmal etmeyin derim
Alininannesii1 Hayalleredogru anladim canim cok sagolasin ..insAllah sikintisiz hamilelik geciririz..