Bana bu konuda yardımcı olacak olanlar varmı bilmiyorum gebelik sürecimi anlatmak istiyorum 5 gün önce gebelik erken test yapmıştım pozitif çıktı daha sonrasında kan testi yaptırdım betam 177 çıktı 2 gün sonra yaptırdığım da 221.7 çıktı doktorlar düşük çıktığını söylediler sonra tekrardan bugün yaptıkların da 387 çıktı betam yükselmiş ama ilke göre atış iyi ama baştan bakılacak olursa 600 lerde olması gerekiyormuş bebeğimin düşük riski varmı bu beta sorunu olan oldumu doktorlar kesin bişey demiyor belki başından geçen varsa bana yardım edebilirim🙏