Kızlar merhaba. 12 haftalık hamileyim. Arada bir bebek sanki karnımın alt tarafında bi yerde toplanıyor. Orası taş gibi oluyor. Doktoruma sormuştum. İleri haftalarda bu durum sıkıntı yaratabilir. Ama şimdilik sıkıntı yok dedi. Yine de korkuyorum. İlk gebeliğimde son haftalar hariç böyle bişey yaşamamıştım. Hiç bu haftalarda böyle bişey yaşayan var mı? Devam ederse hastaneye gidicem bugün.