Baybymucize yaa ben mide ağrısı sikayeti ile gittim idrarda yüksek enfeksiyon çıktı ama.afedersiniz büyük abdest testinde gizli kan çıktı doktor endoskobi ve kolonoskobi yapılması lazim.dedi çok korkuyorum napicam bilmiyrium kadın doğum doktorum onaylarsa yapacam ama onaylamazsa yapmam