Mlike27 Benim bebeğim 5 haftada kaldı geç döllenme olabilir dediler 2 hafta sonra gel dediler daha sonra gittiğimde değişen birr şey olmadı kürtaj dediler ben istemedim çünkü düşük olduğuna dair hiç bir belirtim yoktu ve bebek kesenin içinde büyüyordu ve öldüğüne inanmadım daha sonra vücud kendi atamadı kürtajla almak zorunda kaldılar.. Kasımda oldum 3 ay bekledim 8 ay oldu hâla bekliyorum bu ayda olmazsa doktora gideceğim.