sblaslan elevit bende cok kusma yaptı kokusundan dolayı doktor onun yerine regenesis önerdi kullanan varmı kokusu falan nasıl
Chucky sblaslan ben kullanıyorum ama yapış yapış sanki 2-3 yutarken kustum şu an cesaret edemiyorum ama yine içeceğim tat ve koku almıyorsunuz ama içerken
Snszasla sblaslan gebelikten önce de kullanıyordum gebelik boyunca da devam ediyorum regenesis den memnunum kan değerlerim de iyi çıkıyor
Bernayben Ben de gebeliğin başından beri kullanıyorum. Kokusu rahatsız etmiyor Bulantı da pek yapmıyor ama yemeğin hemen ardından almamak gerek. Ben kahvaltıdan 2 saat sonra içiyorum, bulantı falan hiç yapmıyor.
sblaslan Bernayben çok saolun valla eleviti bikere içtim 3 gün kusmaktan beter oldum gario bi kokusu tadı var
Bernayben sblaslan bana yemekten 2 saat sonra alırsan bulantı yapmaz demişti eczacı. Ben de o şekilde alıyorum ve hiçbir şekilde mide bulantısı vs yaşamadım.