A-F-B gerekli hijyen koşullarında yapıldıktan sonra zararlı değil benimde canım çok çekmişti doktoruma sormuştum evde uygun hijen koşullarında yapılsa hiç bir zararı yok yiyebilirsin hatta bana da getir dedi 😂 annem memlekette onun dönmesini bekliyorum o yapacak bize hamileliğimin başından beri canım istiyor offf offf ne güzel olur şimdi 😋