Anneler merhaba.. daha öncesinde kimyasal gebeliğim olmuştu. Doktor önlem amaçlı oksapar iğne , coraspirin , progestan hap vermişti. Hastane değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yeni doktoruma kullandıklarımı söyleyince bunlara gerek yokki biz bunları 3 4 düşük yapanlara önlem amaçlı veriyoruz, sadece coraspirni 32. 33. Haftaya kdar kullan yeter dedi. Şimdi ben iğneyi ve progestanı bıraktım dün. Ama sanki içim bi tuhaf , sanki bebeğe bişi olacak gibi korkum var dün gce hiç uyuyamadım.
İğneye veya hapa başlayıp sonrasında bırakan varmı benim gibi ?