misraerol Kızlar 5 haftalık hamileyim kilomda aynı ama karnım cıktı şişlik var gibi sanki 4 aylık hamileyim gibi gözüküyor bu duruma canım sıkılıyor kendimi şişman hissediyorum,..🙁
ilkin41 misraerol çok normal canım 2 haftaya geçicek gaz şişkinliği o ve vücut su topluyor bende öyleydim 7. Haftamdayım bu hafta normale dönüyor
E-v-A101 misraerol çok normal canım şişlik oluyor. Ben. 12. Haftaya kadar yaşadım bu durumu. Kilo veriyordum ama. Pantolonlarım bana olmuyordu Hamile pantolonunu erkenden almak zorunda kaldım hatta çok şükür sonrasında normale döndüm ama şöyle bir tavsiyede buluna bilirim sık sok birleyler ye kendini aç bırakıp birden yemeğe oturma. Kuru yemiş. Meyve hep gözünün önünde olsun az az sık sık ye faydası olacaktır.
Gzlgzl misraerol hayır bide sonra alısıcaksın niye küçüldü bu bebek beslenmıyomu bu başlıyor dr gidene kadar🙈
Deryayurt Gzlgzl ben tartılmadım ama daha bugün 6+6 oldum senden fazla almışımdır hissediyorumm sigarayı bıraktım iştahım açıldı 🙈