Kelebek29 Arkadaşlar 22 haftalık hamileyim 90 la hamile kaldım 96 kilo oldum gece uyumak bana eziyet her bir.parçam ayrı ağrıyor 1 hafta önce aniden uykumdan sıçaradım tükürüğüm boğazıma kaçmış ölüyorım sandım ve eşimde şehir dışındaydı üstelik yanlızdım ödüm koptu neyse bu gecede bir anda sanki kalbim durdu nefessiz kaldım çığlıkla uyandım 10 saniye kadar az öksürdün ama bu seferki tükürük değildi sanki. Kalp doktoruna gittim ben dersiniz diye diyorum hiç.bir sorun yok dedi ama şimde uyumaktan korkuyorum ölücem sanıyorum😔😔😔
Crktnmltm Kelebek29 Şakın korkma ve telaşlanma benim hamile kaldığımı ilk öğrendiğimiz ilk günden beri taşıdığım bir muska var. İlk 3 ay belimde ondan sonrada tam göğsümün ortasında. Bi iyi derin hocaya git derim ailenle . Hamile kadınlara çok bulaşırlar ve rahatsız ederler. Doktorla kilonla alakası olmayan şeyler bunlar 😔 Belki hürafe saçma olarak düşünebilirsin ama inanmak gerek bu tarz şeylere .. Geçmiş olsun şimdiden 🙏🏼
Perimasali89 Kelebek29 mideden kaynaklı oluyor mide asidi yukarı doğru çıkınca öyle olur çift yastık kullanın göğsünüz yüksekte kalsın yani uyumadan önce birşeylerde yemeyin rahat uyursunuz korkmanıza gerek yok hötü şeyleri getirmeyin aklınıza Banada oluyor hamilelik reflüyü tetikliyor bazen
Kelebek29 Mlsh yooo bişeyin yok dedi ki en iyi prof. Gittim yani gece yaşadığım durum kalple alakalı değil sanırım bilmiyorum. Hamile kalmadan önce bir dönemde hep çığlıklarla uyanırdım kafam karmakarışık
Mlsh Kelebek29 baska bir bransa yonlendirmediyse eger ve dr una gercekten guveniyorsan, mutlaka gece ayetel kursi ve felak nas dualarini okuyup uyumani tavsiye ederim. Insallah bir daha olmaz 😏
yigitkalpannesi Kelebek29 canım hamilelikte üc harfliler boguyo Allah korusun bebegine bisey olmasın bende senin gibi oluyorum hatta benimki baya ilerledi beni korkutuyolardı cami hocasına gittik korku icin bi muska yazdı simdi üstümde tasıyorum ve cok rahatım cok iyi geldi gercekten sende yapabilirsin
Kelebek29 Crktnmltm asla hurafs düşünmem inanırım her gecr tesbihimi çekerim ayetel kürsimi okurum. Bilmiyorum nr yapıcam
Crktnmltm Kelebek29 Rabbim korusun kabul etsin. Ama korkmayın korktuğunuz süreçte daha fazla yaşarsınız Allah korusun 🙏🏼 Başınıza yada odanızın görünen bir kısmına kuranı Kerim koyun. Ve yapmanız gereken bir hocaya gidip anlatmak sorununuzu 😋 umarım iyi gelir ve sizde rahatlarsınız 🙏🏼
Kelebek29 Perimasali89 zaten gebelik önceside reflü hastasıydım. Çok ciddi yanmalarım var rennie gavisgon idare ediyorum ama o çığlıkla uyandığımda yanma yok miğdem de aynı şeyi düşündüm çünkü 2 değiö 3 yastıkla yatıyorum. İleri panik atak ve ansiyetike hastasıyım. Gebe kaldığıö gşbi ilaçları kestim bilmiyorum ki nöbetmi geçiriyorun korkutuluyormuyum😔😔😔
sudamlasi Nas, Felak, ihlas, ayetel kürsi surelerini okuyup tüm vucudunuza üfleyin salavat getirerek te uyuyun. Bişeyden mi korktunuz yılan yada korktuğunuz travmatik bişey olmuş olabilir mi
Aysimaveannesi Canim ayni sikintiyi bende yasadim evde tek basimaydim esim nobetteydi ruyamda korkuttular ama uyaniktim kalkmak istiyordum kalkamiyordum bunlari yasarken ama gozum acikti siyah giyimli bir adam gordum ama kayinpederim oldugunu dusunuyordum ruyamda bana biseyler anlatiyordu ama anlamiyordum kelimeleri anlasilmiyordu ondan sonra nasil olduysa gozlerimi kapattim ve bianda besmele cekmek aklima geldim besmeleyi cekince ciglik atarak kalktim yataktan firladim resmen annemlere anlattigimda korkutmuslar dedi cunku hamile bayanlarla ve lohusalrla cok ugrasirlarmis canim bende bu olayi yasadigimda 20.haftamda filandim.Benim gibi boyle sorunlari bnim ablamda yasamis az kalsin korkudan cocugunu dusurecekmis o yuzden bende baya korkmustum esim geceleri nobette kaliyor uzman cavus kendisi kimsemde yok burda yalnizim uyumadigim geceler bile oldu6
Perimasali89 Kelebek29 ayetel kürsi okuyun hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle korkutmayın kendinizi bakara suresini açın evde telefondan filan
Glitter Kelebek29 canim cevabi kendin vermissin. Ileri panik atak ve anksiyeteden kaynaklaniyordur. Nefes egzersizleri denemediysen kesinlikle oneririm. Iyi sakinlestiriyor.
Kelebek29 Soluma yatıyorum. Zaten daha yattım belki dalmam 3 dk olmuştur eşim filan inanılmaz korktu ne oluyor dedi ama çok büyük çığlıktı