36+4 de 2500 kilo nasil sizce covid oldum.iki hafta önce bugün kontrol vardı normalde iki hafta 400 gram falan alırdı bebeğim ama covidden sonra sadece iki hafta da 100 gram almış ve nst de sancılar yoğun çıktı çektiğim sancıları tahminde ediyordum aslında doktorum muayene etti büyük ihtimalle sezeryan ile alacak ama bana bebeğim küçük geldi haftam erken gibi geldi moralimde bozuldu kemik yapın dar dedi rahim dar dedi çatı muayenesi etti napcam bilmiyorum