Busenurrr 16+0 haftalık hamileyim kızlar nasılsınız nasıl gidiyor bi sıkıntısı olan varmı hadi toplaşınnn
Busra34ybg Busenurrr bende tam 16 oldum baş ağrısı ve bel ağrısı dışında iyim çok şükür ama baş ağrısı beni mahvediyor 😔
Attent Busenurrr his ediyormusun bebeğini canım beşine 16da his ettim şuan 19 oldum sanki içimde mısır patlıyor :)
Eymen71 Busra34ybg canım burda bırı nane yağı ve lavanta yağı şafaklarına sur demıslerdı doktoruna sorup kullanabılırsın cnm
Attent Busenurrr evet canım ilk benimde oğlum olacak inş ilk hissettiğimde çok ağladim heycandan annemi eşim o aradim kalbim nasıl çarpıyordu anlatamam sana artık alıştım bazen tekmeleri gece uyutmuyor :)) ama sende yakında his edersin canin sabır isi var
Attent Busenurrr yaa yorulmuştum koltuğa uzandım elimde karnimin üstündeydi baktim elimin altinda bi hareket var pıt pıt yapıyor:)) sonradan anladı. bebek hareket ediyor
Brcklc 16 haftamdayim maşallah çok güzel geçiyor hamileliğin balayindayiz sanırım🤗 baş ağrısı çeken arkadaşlarım migrentasi kullansınlar cekmesinler bosa
Eminik Busenurrr evet ikili test ve dörtlü test olduk dörtlünün daha sonucu çıkmadı 22 haftada ayrıntılı ultrason olucak inşallah