Buketk İlk doğumum da ameliyattan sonra beni çok rahatsız etmişti ve çok acı çekmiştim şimdi yine doğuma birşey kalmadı ve balgam tekrarladı aynı şekilde acı çekmek istemiyorum doğuma kadar bu illetten kurtulmak istiyorum çözüm bilen var mı ?