Merhaba arkadaşlar. Hayırlı kandiller öncelikle. Ben geçtiğimiz hafta düşük yaptim 7 haftalıkti bebeğim ama kalp atışı hiç olmadı düşük başladı ve kalan parçalar için kürtaj oldum. Şuan iyiyim antibiyotik kullanıyorum doktor 3 ay çocuk düşünme dedi. Bunun sebebi nedir yani 3 ay öncesinde olması yine riskli olur mu ya da tekrar düşük yapar mıyım?