Uzun yolculukcu gebelik sürecim oldu aynı zamanda serklajlıydım ikizlerime doğum yaptım 32+3 haftalık daha fazla dayanamayıp erken gelmek istediler bigün bende doğum hikayemi buraya yazmak nasip olur mu derdim ama oldu çok şükür. Bebeklerim bi kız bi erkek. Erkek olan 46cm 2000 kilo kızımda 43cm 1720 olarak doğdu suanda küvezdeler ama çok şükür durumları iyi doktorum 10-15 gün kalır dedi sağlıklı olsunlarda kalsınlar hiç önemli deil çünkü eli boş hastaneden çıkmanın ne demek olduğunu çok iyi bilirim daha önce 23 haftalık bi kaybım vardı suan en azından biliyorum ki iyiler bu mübarek kandil günü rabbim herkesin bebeklerini kendilerine bağışlasın hamile kalmak istiyenlerede nasip etsin inşallah tavsiye olarak sizlere verebileceğim kesinlikle belden uyuşturma yapın gerçi herkesin acı Eşigi farklıdır kesinlikle depent alın bulunması gereken bişy bunun haricinde 3 gün oldu doğum yapalı yeni yeni sütüm geliyo… tüp bebek annesi olarak herkese hayırlı doğumlar olsun dualarınıza benide katın Kayra efem ve damla kızım bi an önce evlerine gelsinler💕💕💕