Arkadaslar 7+5 hamileyim, lekelenmelerim vardi en bastan beri igne kullaniyorum normal istiharat vermisti doktorum. Kesenin yeri guzeldi. Dun kirmizi damlamalarim oldu bebegim cok sukur iyi ama doktor kesemin biraz asagiya indigini soyledi ve birazda kanama alanim var tam yatak istiharati verdi. Kan sulandiricilari birakmami istedi. Yasayan varmi boyle bir sey kese tekrar yukari cikar mi