Esra_krc Herkese merhaba bugün şeker yükleme testi yaptırdım(50 gram) yüklemeden sonra 179 çıktı. doktorum yüksek bir de dahiliye doktoru görsün dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Neler yaptınız?
Cemremrt95 Esra_krc bende 165 cıkmıstı dahılıye 100 gram olanı onermıyorum yaptırma dedı doktorumsa dıyetısyenle gorusmemı soyledı
Esra_krc Cemremrt95 100 gram isterse ben de yaptırmayı düşünmüyorum 50 de bile vücudum tuhaflaştı kalp atışlarım hızlandı. Çok teşekkür ederim 🤗