Merhaba herkese. Bugün tam 15+0 ım. İkinci hamileligim. Kızım 4 yaşında ama sanki herşeyi unutmuşum.ilk hamileligim gibi tecrübesiz hissediyorum 🙈biraz da pimpirikliyim. Ben aralar karnımın içi acıyor sanki. karnım gerildigi için mi diye düşünüyorum. Siz de neler var bu aralar?