Toprakadasu Merhabalar 27 haftalık hamileyim bugün kontrol günümüzdü doktor bebeğin sıvısının fazla olduğunu söyledi acaba bu durumlar karşılaşan var mı kötü bişey mi soramadım 😕
Talhaannesi Toprakadasu 38 haftaya girecem doktor banada suyun haftana gore fazladiyor surekli her gitigimde yemene icmede dikat et diyir sadece
Happybabyyy Toprakadasu su fazlaliginda bebekte bazi rahatsizliklar olabiliyor. En azindan su fazlalastiran syler yeme
Omerve19 Toprakadasu benimde hep suyum fazlaydi 35 haftalik olduk hala fazla sadece tatli ve hamur isi yeme dedi doktorum cunku bebegim de kilolu dogum zor olur diye söyledi hic kafaniza takmayin Allahin izni ile bir sey olmuyor
Toprakadasu Happybabyyy sağlıklı Beslendiğinin göstergesi dedi başka biride çünkü gelişimi ilerde 1 hafta
Caglanuroney Toprakadasu erken doğum riski oluyo bende de 23. hafta da oldu tatlı yeme dedi tatlı direk suyu etkiliyomus tatlıyı kestim 3 hafta sonra kontrole gittiğimde normale dönmüştü şuan 31+6 oldum doktorun neden olduğunu ne yapman gerektiğini anlatmadı mi