Merhaba kizlar
Ben ayın 18 nde test yaptım evde silik bir çizgi ertesi gün kan verdim yani 19.10.2020 de 217 çıktı 21.10.2020 de kan verdim 565 çıktı bugün kontrole gittim kan vernej için 21 nde gittiğim de küçük bir kese var oluşmaya başlanan dedi bugünde ne kese ne bebek görüyorum dedi daha sonrasi kese gibi birşey var ama bebek yok dediler başına böyle birşey gelen varmi