Merhaba arkadaşlar
bundan 2 hafta önce gittiğimde doktorum bana bi sıkıntı yok demişti. Ama bugün gittiğimde bel çevresi 34 hafta ile uyumlu geriden geliyo dedi. 2 hafta önce 2860 dı şimdi 2900 gr bu şekilde olup doğduktan sonra bebekte herhangi beyinde gelişim geriliği vs yaşayan oldu mu
bana beslenmen falan iyi değil mi dedi ama iştahım falan gayet yerinde plesantada da bişey yok. Anlayamadım 5 gün sonda tekrar gideceğim hala sıkıntı olursa sezeryan olacağım artık da inşallah organlarının beyninin gelişimi tamdır zayıf olmasını dert etmiyorum