Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️
Şuan 25.haftayım. 3hafta önce detaylı ultrasona gittim bana tansiyonumun yüksek olduğunu ve tuzsuz diyet yapmamı söyledi. Birde ecopirin pro diye bi ilaç önermiş kağıda öyle yazmış yani. Tansiyonun yüksek dedi ama kolumdan tansiyonumu ölçerek söylemedi ultrasonla karnımdan bişeyleri ölçerek söyledi. Tansiyonunu takip et doktora gidene kadar dedi sabah akşam ölçüyorum tansiyonum hep normalden düşün. 9-5, 8-5, 6-4 genelde hep böyle. Hiç yüksek çıkmıyo. Bende o zamandan beri doktora gitmedim şuan tuzsuz yemeye çalışıyorum ama kime söylesem hiç böyle bişey duymadım diyor. Böyle bişey yaşayan varmı aranızda