Merhabalar tüp bebek tedavisine başladım toplanda 4 yumurtam vardı şu an ikisi büyüyor diğerleri sabit dendi , işlemi sadece bu yumurtalarla mı devam ettireceğim yoksa bir dahaki ay yeniden mi toplanacak çünkü genelde 8-10 yumurta duyuyorum toplanan benimkinde şansım çok az bu sayıyla tecrübelilerden fikir almak isterim