_unicorn_ doktorum bana tetanoz ve grip aşısı ol dedi ama sağlık ocağı sadece tetanoz yapıyoruz dedi. Tekrar doktoruma sordum bu yıl az aşı olduğu için yapmiyorlar bende yeni öğrendim ama yaptırmazsan bişey olmaz dedi. Sonra sağlık bakanı açıklamasından sonra sağlık ocağına gittim e nabizdan influenza risk raporunuza baktığınızda riskli çıkıyorsa yapıyorlarmış aşıyı. Onun dışında ücretle bile yapmıyorlar. Sonuç olarak aşı olabilmeniz için riskiniz e nabizda yüksek çıkıyor olması gerekiyor