Sonunda ben de anne oldum😍😍 Allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah öncelikle hamileliğim çok güzel geçti mide bulantısı vs. Hiç yaşamadım nerdeyse sadece son ayimda zaten reflum var di hamilelikte biraz daha artarak devam etti başka da sorun yaşamadım.. Karnım oldukça iri çıkmıştı bu arada pazar günü 40+0 olmustuk takiplerim devlet Hastanesi’nde idi randevu da bulamadık son günlerimdi en azından rutin kontrollerini yaptıralım diye acilde bebek hareketleri azaldı diye giriş yaptık😁 napalim devlet hastaneleri randevu konusunda sıkıntılılar…neyse kan idrar tahlili alıp beni dogumhaneye aldılar nstye bağlanıp bebeğin kalp atışlarını ve sancimda baktılar minik minik sancım vardı ama dogurcak kadar değil bir saat kadar nstde de kaldıktan sonra gel muayene edelim ona göre karar veririz dediler alltan muayene ilk defa oluyordum açıkçası canım çok yandi muayene etti 6 cm açıklığın var nasıl dayandın bu zamana kadar dedi ebe şok olmuştum vajinamda baskı hissediyordum sadece.. bebek bastırıyor diyip önemsemiyorum her işi yapıyordum yürüyüş vs. Sonra yatış veriyoruz dediler sonra doktor geldi o da muayne etti bebeğin kilosu 4300 ölçüyorum biraz zor doğumun olucak diye konuşma yaptı gece 12 40 felan di kendi sancım olmadığı için suni sancı başlattılar ilk zamanlar sancıları çok güzel karsiliyordum normal adet sancısı gibiydi 1 buçuk saat nst yarım saat yürüyüş derken ikinci nst bağladiklaarinda sanciyi biraz daha arttırdilar bunu da idare edebiliyordum yürüyüşlerde gidip eşimi goruyordum güç almak için tek doguranda bendim açıklığım ilerlemedi bir türlü açıklık muaynesini ben hiç sevmedim herkes farklı acilar yaşar ama korkulu rüyamdi kendisi… Sabah 6 ya kadar acilmam sadece 6 cmdi ilerlemiyordu kendi sancimla dogursaydim belki şimdiye dogururdum dayanilmicak derecedeydi sancılarım ama bı şekilde geçiyordu en azından nefes aldırıyor saat 7 buçuk gibi geldi ebe kontrol etti 8 cm olmuş çok iyi gidiyorsun afferin 1 saate doğar dedi gitti açılmamin ilerlemesi beni motive etmişti kalktım nst den yürüyordum sancinin geldiğini anladığım an hemen biryere tutunup çömelip ikindim hep her sancida bunu yaptım yarım saat kadar da bu sürdü sonra ebe geldi gel yine kontrol edelim dedi baktı 9 cm olmuş hadi doğum haneye dedi dogumhaneye gittik yatırdılar beni her sancı geldiginde ikindim saçlarını görüyorum dedi ebe sonra da kesi attı hemen bebeğim iri olduğu için bir kaç ikinmadan sonra 08:30 da bebeğim balık gibi kaydı içimden Allahım bu ne güzel his herkese nasip etsin bütün sancılar ağrılar gitti bende 50 dakika boyunca dikiş attılar ama birini hissetmedim gözüm hep oglumdaydi😍 benim için en zoru suni sanciydi dogdugu an o çıkarken dikiş atılması hiçbiri suni sancı gibi değildi açıkçası😁 çok şükür ben kavuştum mis kokulumaa Allah bekleyen herkesi kavuştursun sağlıkla gelsin minisleriniz tek nefeste kurtulursunuz inşallah😍❤️