Kızlar bütün belirtilerimi en başından söylüyorum. Çok rahat bir gebelik geçirdim. Ne mide bulantısı ne aşerme bu haftama kadar sadece 1 kere kustum. Hep ekşi yedim tatlı yiyemedim bile hiç istemedi canım. Çin takvimi, Rus takvimi, yok yüzük yok bıçak makas testleri hiç biri tutmadı 😂
Ve bugün kontrolümüzde minik bir pipi gördük Oğluşum oluyor 💙🤗 Sağlıcakla gel Annecim 🤲🏻
