Güzel anneler. Bu son günlerde kendimi hiç iyi hissetmiyorum 😞. Gözlerim rahatsızlanıyor hep böyle havalarda uçuşan noktalar aynı zamanda sağda ve solda aynı seyleri görüyorum. Nefes almakta iyicene zorlanıyorum yani uzanırken nefes alamıyorum sanki boğuluyormuşum gibi ve akşamları kaşınmaya başladım ellerim ayaklarım ve bacaklarım. Bugün doktora gideceğim bakalım ne olacak. Aynı şeyleri yaşayan varmı aranızda? Bu arada idrarimda hep protein bar az miktarda.